niedziela, 25 sierpnia 2013

Blog

Podstawowe informacje
Blog z opowiadaniem typu fan fiction, którego jedną z głównych postaci jest Zayn Malik, co chyba nie jest dla nikogo wielkim zaskoczeniem, wystarczy spojrzeć na szablon. Jak można domyślić się po słowach 'fan fiction'- moje opowiadanie mocno mija się z prawdą, jest FIKCJĄ, wymyśloną w całości przeze mnie. Wiele faktów dotyczących życia Zayna i reszty 1D omijam, bądź zmieniam, wszystko na potrzeby bloga, mam nadzieję, że nikt nie będzie mieć mi tego za złe. Chcę zaznaczyć, że wątek Modestu poruszam w opowiadaniu tylko i wyłącznie dlatego, iż wpadłam na taki, a nie inny pomysł na treść tego bloga i nic na to nie poradzę. W żadnym wypadku nie jestem shipperką, nie gardzę Modestem, nie hejtuję, ale też nie popieram. Jestem całkowicie bezstronna i chcę, abyście o tym wiedzieli. Nie chcę nikogo urazić i nie to mam na myśli prowadząc w ten sposób fabułę opowiadania. Z góry przepraszam, jeśli komuś się to nie spodoba! Co do dodawania rozdziałów, to postaram się to robić regularnie, jednak nie chcę niczego obiecywać, bo nigdy nie przewidzę tego, co może się wydarzyć. Dlaczego Whopper? To bardzo proste i oczywiste- słówko to można przetłumaczyć na polski jako "wierutne kłamstwo", co jak najbardziej odpowiada treści bloga. Za wszystkie szablony, które się tutaj pojawią, odpowiedzialna jest moja przyjaciółka Meadow. Robi je sama, wkłada w nie dużo pracy i serca, za co jej absolutnie dziękuję, przy czym nie wyobrażam sobie, aby ktoś pokusił się o ich kopiowanie. Całe opowiadanie dedykuję osobom, bez których dawno przestałabym pisać- Joyster, Meadow, uwielbiam Was! 

Zapowiedź
Czy byłbyś w stanie zrobić wszystko, aby spełnić swoje marzenia? Poświęcić się, aby w końcu móc wziąć życie we własne ręce? Jej głównym celem okazała się przyszłość, jaką pragnęła wieść. Jego mieć święty spokój i alibi na każdy wybryk. Spotkali się zupełnie nieprzypadkowo. Każdy ruch, który wykonywali był starannie zaplanowany, a oni nie mieli nic do gadania. Stali się marionetkami w rękach innych ludzi. Zgodzili się, bo wiedzieli, że nie mają innego wyjścia. Determinacja doprowadziła ich do punktu, z którego nie ma odwrotu. Nikt nie spodziewał się takiego obrotu sprawy, a szczególnie oni sami. Młodzi i nierozważni będą zmuszeni ponieść konsekwencje swoich czynów. Gdzie zabierze ich muzyka i taniec? 

Autorka
Vesper, @vespeerr, 48125509, ruziiiq@gmail.com


1 komentarz: